maandag 24 augustus 2015

het museum

Ik ging zondag naar het museum in Enkhuizen. Toen we bij het museum waren moesten we met de boot naar het buiten museum.En toen we daar waren was er ook wat nieuws gebouwd maar eerst gingen we naar een soort van kamp van de bronstijd. Daarna gingen we in bootjes die waren namelijk nieuw en dat was super leuk. Mijn zus en ik  hadden een vier persoons boot en je had daar ook kleine eilandjes waar je heen moest varen en dat was super leuk. Toen gingen we door het dorpje lopen  we gingen ook met het oude speelgoed van vroeger spelen want dat was daar. Ook toen we bij de speelgoedwinkel aan kwamen mochten  mijn zus en ik wat uitzoeken en ik had kleine klompjes en een oud speeltje. Daarna gingen we weer verder lopen. We kwamen  ook bij een viskraampje dus ging mijn moeder vis halen. En toen gingen we weer met de boot terug naar de parkeerplaatsen en gingen we weer naar huis.

van: Beauyanne 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten