donderdag 18 februari 2016

Vrije tekst


Verbazing in het circus
 
Op een dag ging ik naar het circus. Ik zat naast allemaal papieren mensen. Ik was nog nooit zo verbaasd geweest en ik zei: ‘Oke waaaat?’. Toen was het pats! boem! Er stond opeens een giraf in de piste… op stelten?!
‘Huh?’, ik snapte er niets meer van. De giraf gooide een kersentaart in mijn gezicht. Het werd rood voor mijn ogen en dat leek uuuuren te duren. Ik veegde mijn bril schoon en de resten van de taart dropen van mijn gezicht af. Ik knipte met mijn vingers en mijn gezicht was weer schoon. Ik was blij dat het weg was. Er vloog een vliegende klok voorbij en de papieren mensen liepen de circustent uit, ik ook. Ik was nog steeds heel verbaasd. Het konijn van de goochelaar zat ineens voor me, hij begon heel hard te piepen. Langzaam werd ik wakker. Het was niet het konijn wat aan het piepen was, maar het was mijn horloge! Ik lag in mijn bed. Het was alleen maar een droom! Gelukkig.
 
Sverre

Geen opmerkingen:

Een reactie posten