donderdag 3 september 2015

Bella en het omgekeerde huis!

Er was eens een konijntje,
Die had een heel lief kleintje.
Zij heette Bella.
Bella zag op een dag iets raars toen ze aan het spelen was.
Haar huis stond op z'n kop.
Hoe zou dat nou komen?
Toen kwam er een grote reus aan gestampt.
Bella was doodsbang.
Toen vroeg Bella met een bibberige stem:
'weet jij misschien wie mijn huis heeft omgekeerd?'
De reus zei met een lieve zachte stem:
'ja, ik was het.'
'ik wist niet dat het jou huis was, Sorry.'
'Oh!'zei Bella.
'Het geeft niet hoor,
maar zou u hem wel weer recht willen zetten?'
'Oh, maar natuurlijk' zei de reus.
Toen kon Bella met haar moeder weer fijn slapen.

                      Eva

1 opmerking:

  1. Jeetje Eva, hier word ik nieuwsgierig van.... Een reus? Komt er ook nog een vervolg? Volgens mij kunnen ze leuke avonturen beleven! Groetjes juf Sanne

    BeantwoordenVerwijderen