donderdag 3 september 2015

Noortje is jarig

Ik was jarig geweest, en vierden het 26 augustus in de klas  (ik ben eigenlijk 14 augustus jarig )
We hebben een nieuwe methode met kaartjes .
Het gaat als volgt: De jarige kiest en paar kaartjes uit met een groene kleur  met allemaal leuke opdrachten . Bijvoorbeeld een liedje zingen, met de hele klas in de polonaise lopen en de taart op het bord.
En de jarige kiest een kaartje uit met een rode kleur, en daar kan je ook allemaal dingen uit kiezen.
Ik koos een tekening maken op het bord, ik deed dat samen met Yara.
Uiteindelijk hebben we geen mooie tekening kunnen maken maar het was heel leuk .
Je mag natuurlijk ook uitdelen en ik had een spiesje gemaakt met een aardbei, een marshmallow en een chocolade cakeje, en dan nog chocola er overheen.
Dat was heel lekker !





Dat was mijn verjaardag.
Groetjes Noortje :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten